Nissan Qashqai Binek otomobilin sürüş rahatlığını bir SUV un üstün özellikleriyle birleştiren Yeni Nissan Qashqai, yerden yüksek yapılı gövdesi ve ferah iç kabini ile farklılık yaratıyor. Dış tasarımındaki keskin çizgilerle sağlamlaştırılmış kaslı görünüm, iç alanda sunduğu uçak kokpitini andıran dashboard ile bütünleşiyor. Şehirde tarzınızı açığa çıkarın...
Yeni Nissan Qashqai nin sürücüyü saran kokpit yapısı, gösterge tablosu ve kumanda birimlerinin canlı ışıklarıyla renkleniyor. Ergonomik tasarım anlayışı sürücüye kolaylık sağlıyor. Derinlik unsuruyla tasarlanmış gösterge tablosu size bir spor otomobil kullanıyormuşsunuz hissini veriyor. Yüksek kaliteli malzemeden seçilmiş siyah renkli kokpit ve yumuşak dokunuşlu kumanda düğmeleri şıklık ve pratikliği bir arada sunuyor.
Yeni Nissan Qashqai nin yüksek ön kaput tasarımı ona güçlü bir görünüm katıyor. Çıkıntılı arka stop lambaları ve onu çevreleyen keskin çizgileri Yeni Nissan Qashqai ye kaslı bir görünüm veriyor. Agresif tasarım anlayışı ile o tam bir Asi Şehirli. Üçgen arka kelebek cam tasarımı ve yüksek arka cam yapısı Yeni Nissan Qashqai nin Crossover görünümünü pekiştiriyor.
Nissan Qashqai için size en iyi kiralama fiyat teklifini sunabiliriz!
Bizlere mail atarak fiyat teklifimiz en kısa zamanda sözlü ya da yazılı size ulaşacaktır.
Lütfen sitemizde yer almayan araçlar için bizimle irtibata geçiniz. rent@filo.net.tr
Nissan Jidōsha Kabushiki Gaisha veya kısaltılmış haliyle Nissan, çok uluslu Japonya merkezli otomotiv şirketi.
1934 yılında Jidosha-Seizo co. ve Nihon Sangyo Co.ltd. şirketleri birleşerek Ni-san adını alır. 1 Haziran 1934'te şirketin adı Nissan Motor Co. Ltd. olur.
Geleneksel olarak Nis san Dürüst samuray demektir ve görevi, verilen emaneti ve görevi canının son noktasına kadar korumak ve güvenliği sağlamadan can vermemektir. Bu yüzden Nissan - Made in Japan olan modeller daha uzun ömürlü motor ve şase yapısına sahiptir.
2002 ile 2005 yıllarında 3 yıllık bir süre içinde sürekli ve karlı büyümeyi hedefleyen bir plan olarak ortaya çıkartılmıştır. Bu planın açılımı dünya çapında %40 satış hacmini büyütme amaçlı 1 milyon ek satış (2,6 milyondan 3,5 milyona), %8 operasyonel karlılık ve sıfır otomotiv borcu şeklindedir.