Nissan Qashqai+2 Binek otomobilin sürüş rahatlığını bir SUV un üstün özellikleriyle birleştiren Nissan Qashqai+2, yerden yüksek yapılı gövdesi ve 7 kişilik oturma alanı sunan ferah iç kabini ile farklılık yaratıyor. Dış tasarımındaki keskin çizgilerle sağlamlaştırılmış kaslı görünüm, iç alanda sunduğu 3. sıra koltuklarla birleşiyor. Şehirde tarzınızı açığa çıkarın...
Nissan Qashqai+2 nin sürücüyü saran kokpit yapısı, gösterge tablosu ve kumanda birimlerinin canlı ışıklarıyla renkleniyor. Ergonomik tasarım anlayışı sürücüye kolaylık sağlıyor. Derinlik unsuruyla tasarlanmış gösterge tablosu size bir spor otomobil kullanıyormuşsunuz hissini veriyor. Yüksek kaliteli malzemeden seçilmiş siyah renkli kokpit ve yumuşak dokunuşlu kumanda düğmeleri şıklık ve pratikliği bir arada sunuyor.
Nissan Qashqai+2 nin üstün Nissan teknoloji ve mühendisliği ile tasarlanmış sağlam, dayanıklı ve darbe emici gövde yapısı onu Euro NCAP in güvenlik testlerinin en üst sıralarına çıkarttı. Nissan Qashqai+2, Euro NCAP tarafından yapılan 2007 yılındaki güvenlik testlerinde gelmiş geçmiş en yüksek güvenlik skorunu elde etmeyi başardı.
Nissan Qashqai+2 nin kıvrak yapısı ve fonksiyonel özellikleri şehir içi ve dışında araç kullanım zevkini ve güvenliğinizi en üst seviyeye çıkarıyor.
Nissan Qashqai+2 için size en iyi kiralama fiyat teklifini sunabiliriz!
Bizlere mail atarak fiyat teklifimiz en kısa zamanda sözlü ya da yazılı size ulaşacaktır.
Lütfen sitemizde yer almayan araçlar için bizimle irtibata geçiniz. rent@filo.net.tr
Nissan Jidōsha Kabushiki Gaisha veya kısaltılmış haliyle Nissan, çok uluslu Japonya merkezli otomotiv şirketi.
1934 yılında Jidosha-Seizo co. ve Nihon Sangyo Co.ltd. şirketleri birleşerek Ni-san adını alır. 1 Haziran 1934'te şirketin adı Nissan Motor Co. Ltd. olur.
Geleneksel olarak Nis san Dürüst samuray demektir ve görevi, verilen emaneti ve görevi canının son noktasına kadar korumak ve güvenliği sağlamadan can vermemektir. Bu yüzden Nissan - Made in Japan olan modeller daha uzun ömürlü motor ve şase yapısına sahiptir.
2002 ile 2005 yıllarında 3 yıllık bir süre içinde sürekli ve karlı büyümeyi hedefleyen bir plan olarak ortaya çıkartılmıştır. Bu planın açılımı dünya çapında %40 satış hacmini büyütme amaçlı 1 milyon ek satış (2,6 milyondan 3,5 milyona), %8 operasyonel karlılık ve sıfır otomotiv borcu şeklindedir.